Çin
malından vazgeçen Avrupalı firmaların yeniden kaliteli üretim yapan Türk firmalarına yöneldiği, ancak interneti hafife alan Türk firmalarının kendilerini internet ortamında tanıtamadığı belirtildi. Antalya'ya yerleşen Alman girişimci Thomas Reimann, Avrupa ve tüm dünyada işletmelerde ticaret ve alışveriş alışkanlıklarının değişikliğe uğradığını söyledi. Geçmişte, yurtdışında ürün bulmanın çok masraflı olduğunu anımsatan Reimann, ''Şimdi aradığınız ürünü bulmak ve sipariş vermek yalnızca bir tık uzağınızda'' dedi.
TÜRK FİRMA ARIYORLAR
Reimann, Avrupa ve dünyada şirketlerin artık, internet ortamında (B2B) Türk toptancı, hizmet sunucu ve Türk ürünleri arayışında olduğunu belirterek, "Avrupa'da firmalar Türk ürünlerini satın almak istiyor" diye konuştu.