2009 yılına üç mağaza açma hedefiyle giren Real, Fulya'da açtığı mağazayla ilk kez şehir merkezine bu kadar yakınlaşmış oldu. Türkiye'deki 12'nci Almanya dışındaki 100'üncü mağazası olan Fulya Real'in açılışı için Türkiye'ye gelen CEO Joel Saveuse, Türkiye'nin özellikle dinamik ve genç tüketici kitlesine güvendiklerini söyledi. Türkiye'yi gelişmekte olan ülkeler arasında görmediklerini vurgulayan Saveuse, "Biz Avrupa'ya odaklanmış ve Avrupa'da büyüyen bir firmayız. Çin ve Hindistan'da cash&carry olarak varız ama Real olarak yokuz. Bu topraklarda olmamız Türkiye'yi gelişmekte olan bir ülke değil gelişmiş bir ülke olarak gördüğümüzün kanıtı" diye konuştu. Saveuse, "Başbakan Erdoğan, iki hafta önce Dünya Ticaret Köprüsü'nde: "Türkiye'ye yatırım yapan şirketler gelecekte meyvelerini toplayacaktır."dedi. Başbakan Erdoğan kesinlikle haklı" diye konuştu.
YETERLİ TEMSİL EDİLMİYORUZ
Türkiye'nin ekonomisinin Avrupa'ya göre çok daha iyi durumda olduğunu bunun yanında Avrupa'da da toparlanmanın başladığını dile getiren Saveuse, "Zaten biz de güvendiğimiz ve geleceğini parlak gördüğümüz bölgelere yatırım yapıyoruz. Rusya ve Türkiye bunların başında geliyor" dedi. Türkiye'de ilk etapta büyükşehirlerde olmak istediklerini, Anadolu ile ilgili planlarını daha yavaş hayata geçireceklerini belirten Saveuse, "İstanbul ve Ankara gibi büyükşehirlerde yeterince temsil edildiğimizi düşünmüyoruz. Büyükşehirlerde daha fazla bilinir ve görünür hale geldikten sonra Anadolu'ya yeniden konsantre olabiliriz" dedi. 6 milyon euroya mal olan Fulya mağazası yanında bu yıl İstanbul'da iki mağaza daha açmayı planladıklarını ifade eden Real Türkiye Genel Müdürü Kubilay Özerkan ise, bu yıl 18 milyon euro yatırım yapacaklarını söyledi. Yeni açılan mağazada 300 kişinin istihdam edileceğini vurgulayan Özerkan, açıldığı bölgeye göre mağazaları düzenleyeceklerini söyledi" dedi.