Deloitte tarafından hazırlanan ''Tüketici Ürünleri Sektörünün Küresel Güçleri 2009'' raporuna göre Arçelik, Vestel ve Goldaş küresel tüketici ürünlerinin 250 devi arasında yer aldı. İlk üçte Samsung, Hewlett Packard ve Nestle'nin yer aldığı listede Arçelik 134'üncü, Vestel 194'üncü, Goldaş Kuyumculuk 200'üncü oldu. Dünyanın önde gelen 10 ev eşyası ve elektroniği sıralamasında ise Arçelik 7'inci sırada yer alırken, Goldaş ise dünyanın en hızlı büyüyen 8'inci tüketici ürünleri şirketi unvanını elde etti. Tüketici ürünleri sektörünün önde gelen şirketlerini 2007 mali yılı itibarıyla değerlendirmeye alan araştırmaya göre dünyadaki 250 büyük üreticinin satışları 2007'de yaklaşık 3 trilyon dolar seviyesinde gerçekleşti. 2006 yılında 2.67 trilyon dolar olan tüketici ürünleri satışlarındaki yıllık bileşik büyüme oranı ise yüzde 10.6 olarak hesaplandı.
İKİ HANELİ BÜYÜME
250 şirket sıralamasındaki her üç şirketten biri (88 şirket) 2007'de iki haneli büyümeyi yakaladı. Bu şirketlerin ortalama cirosu 12 milyar doları bulurken, 250 en büyük şirket sıralamasındaki ortalama satışlar 2.74 milyar dolar olarak gerçekleşti. Dünyadaki 250 büyük üretici arasında Arçelik 5 milyar 109 milyon dolarlık net satışlar ile 134'üncü sırada yer alırken 194'üncü sırada yer alan Vestel'in net cirosu 3 milyar 570 milyon dolar oldu. Bu yıl ilk kez listeye 200'üncü sıradan giren Goldaş Kuyumculuk ise 3 milyar 463 milyon dolar net satış açıkladı.