3G bankacılık
alanında da yeni bir kulvar yarattı. Dün itibariyle görüntülü Call Center hizmetine başlayanlar arasına Akbank da dahil oldu. Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, dün 06.00 itibariyle görüntülü call center hizmetini başlattıklarını belirterek, "Artık cep telefonunun bir banka şubesinden hiçbir farkı kalmadı. 3G'ye uyumlu cihazlar yaygınlaştıkça bu hizmet daha da genişleyecek" dedi. Bütün operatörlere hizmet verecek altyapı ve kapasiteye sahip olduklarını ifade eden Binbaşgil, "Elinde 3G cep telefonu olan tüm müşterilerimiz hizmet aldıkları operatörlerin hazır olması durumunda bizden telefonları üzerinden görüntülü hizmet alabilecekler" dedi. İşitme engellilerle de alakalı bir proje üzerinde çalıştıklarını ifade eden Hakan Binbaşgil, Call Center'da 1000'e yakın elemanımız var. İşitme engellileri de unutmadık. Görüntülü konuşma hizmetiyle onların da işini kolaylaştırmış olacağız" dedi.