TRT, reklâm gelirlerini artırmak için harekete geçti. Reklâm satışlarını ilk kez özel bir şirkete devreden Kurum, başta TRT Şeş olmak üzere farklı dil ve lehçede yayın yapan radyo ve televizyonların da gelirlerini artırmayı hedefliyor. TRT'nin reklâm işlerini 3 yıllığına alan Veritas Medya, TRT Şeş'te de, "Dema Reklâma Kurdî" (Kürtçe reklâm zamanı) diyecek. TRT'de farklı dil ve lehçede reklâm yapılmasının yolunu açan yönetmelik 1 Ocak 2009'da yayınlandı. Buna göre, Kürtçe, Ermenice, Arapça reklâmlar sadece ilgili dilde yayın yapan kanalda yayımlanacak. TRT Şeş, bugüne kadar yalnızca bir gazetenin (Radikal) reklâmını alabildi. Veritas, özellikle Doğu ve Güneydoğu'da yatırımları olan büyük firmaları TRT 6'da reklâm vermeye teşvik edecek.