GF Ferre, Just Cavalli, Armani gibi 22 lüks markayı Türkiye'ye getiren ve Demsa, Beymen, Harvey Nichols gibi bayileri aracılığıyla satan İstanbul Bijuteri, bugüne kadar sadece İtalya'dan getirdiği markalar arasına ilk kez Fransa'dan getirdiği Lancel markasını dahil etti. Lancel ile birlikte getirdiği 5 yeni İtalyan markasını daha portföyüne katan İstanbul Bijuteri şu sıralar temsilciliğini yaptığı lüks markaların Türki Cumhuriyetler'e açılan kapısı olmak için görüşmeler yapıyor.
CİRO YÜZDE 35 ARTAR
Avrupa markalarının Türki Cumhuriyetler'e yöneldiklerini belirten İstanbul Bijuteri ortaklarından Tuna Kılıboz, "Avrupalı lüks markalar enerji rezervlerinden dolayı Türki Cumhuriyetler'de büyük bir tüketici potansiyeli olduğunu düşünüyorlar. Biz de onların Türki Cumhuriyetlere açılan kapısı olacağız. Kazakistan, Türkmenistan, Azerbaycan gibi ülkelerle başlıyoruz. Just Cavalli, Galiano, JF Ferre, Ferre, CNC Costume Nationale ile bu pazara gireceğiz" dedi. İstanbul Bijuteri'nin 10 milyon euroluk bir firma olduğunu belirten Kılıboz, bu açılımla birlikte 2 yıl sonra cironun yüzde 35 artmasını öngördüklerini ifade etti.
KAN KAYBI DEVAM EDER
Yeni markalar getirerek sıkışan alanı açmayı planladıklarını belirten Kılıboz, krizde 6 bayilerinin kapandığını sektörde kapanmaların bir süre daha devam edeceğini söyledi. Kılıboz, "Bir süre daha kan kaybı devam edecek. Firmalar sezonsal gittikleri için sezon sonu geldiğinde bu işte devam etmeme kararı alan firmalar olacaktır" dedi.