Bu yıl itibariyle mağazalarının konseptini değiştiren Flo, indirim ve kampanyalar yerine müşteriyi renk, koku ve müzik üçlemesiyle yakalamayı hedefliyor. Flo Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Fuat Akça, "Yabancı soundlu müziklerle bahar kokularını mağazamızda kullanacağız. Müşterilerin mağazada daha fazla kalmasını sağlamak için 5 duyudan dördüne hitap edeceğiz" dedi.
EN BÜYÜK MAĞAZA ANTALYA'YA
Antalya'da da 2 bin 400 metrekarelik Türkiye'nin en büyük ayakkabı mağazasını açmaya hazırlandıklarını dile getiren Akça, İstanbul'da da Beyoğlu'nda büyük bir mağaza açacaklarını ve bu lokasyonun markanın flagship mağazası olacağını söyledi. Antalya'daki mağazada ayakkabının yanı sıra spor hazırgiyim ve malzemelerinin satılacağı alanlar da olacağının altını çizen Akça, bu yıl 25 mağaza daha açılacağını ve yaklaşık 650 kişiyi işe almış olacaklarını söyledi. Flo olarak bundan sonra 750 metrekarenin altında mağaza açmayacaklarının altını çizen Akça, firmanın 2010'un ilk beş ayını yüzde 49 büyüyerek geçirdiğini ilave mağazalardaki büyümenin ise yüzde 83'ü bulduğunu söyledi.
En başarılı çalışana 2010 model Peugeot
Anneler
Günü'nde 60 bin adet pırlanta küpe dağıttıklarını belirten Flo Genel Müdürü Selim Taşkın, Babalar Günü'nde ise promosyon olarak 45 bin cüzdan verdiklerini dile getirdi. Taşkın yağışların negatif etkisini ise okulların kapanması ve Babalar Günü'nün aynı hafta sonuna denk gelmesiyle bertaraf ettiklerini vurguladı. Mağaza içindeki personeli teşvik etmek için en çok satış yapan mağaza ve satış danışmanını da ödüllendirdiklerini ifade eden Taşkın, "2010 model Peugeot araba, LCD TV, iPhone gibi ödüllerle çalışanımızı ödüllendirdik" dedi.