Perakende sektörünün önde gelen isimlerinden Unilever Türkiye CEO ve Unilever Asya, Afrika, Orta ve Doğu Avrupa Başkan Yardımcısı İzzet Karaca, Türk halkının bu krizde kaliteden vazgeçmediğini, yaşanan son global krizin özellikle alt tabakaya yansımasının 2001 kadar olmadığını ve satın almanın önemli miktarda devam edebildiğini kaydetti. Karaca, "Kurların çok yükseldiği dönemlerde eskiden zam yaparak zararı kapatma diye birşey vardı. Onu biraz sineye çekiyorsunuz, hatta bir miktar promosyonlarını artırıyorsunuz. Bunlar maliyetli işler. Toplamda maliyetlerle tasarruflar birbirini dengeliyor" dedi.
YILLIK 100 MİLYON EURO YATIRIM
Yıllık yatırım miktarlarının 100 milyon euro olduğuna işaret eden Karaca, tonajlarının iki basamak devam ettiğini söyledi. Karaca bu konuda beş yıllık master planlar yaptıklarını da dile getirdi.