Turkcell gençlerin yaşam tarzına uygun olarak sunduğu servisleri gnçtrkcell özel yaz kampanyasına soktu. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, gnçtrkcll'in 8 yıl boyunca 90 ulusal marka ile gerçekleştirdiği işbirliklerinden 55 milyon kez faydalanıldığını ifade etti. gnçtrkcll'lilerin 260 milyon TL'yi aşan fayda elde ettiklerini söyleyen Sevilengül "Kampanya ile tatilde sosyal çevrelerinden de kopmak istemeyen gençler, Yaz Paketi ile 15 TL'ye 3 ay her yöne 5 bin SMS, sınırsız Facebook ve Twitter kazanıyor" dedi.
6 MİLYON ÜYE VAR
Burak Sevilengül, "Gençler kendrilerine ait olmasını istiyor. 6 ayda 50 bin gençle görüşme yaptık. Bugüne kadar gnçtrkcll'lilerin 'Bir bilet alana bir bilet bedava' kampanyasıyla 15 milyon bilet aldığını belirten Sevilengül, "Bütün Hollanda'yı sinemaya götürebilecek kadar fayda elde edildi" dedi. Bu beklentileri karşılamak ve gençliğin markası olmak üzere 8 yıl önce çıkılan yolda önemli aşamalar kaydettiklerini de vurgulayan Sevilengül, "Bu başarıda gerek gençlik temsilcisi gerekse müşteri temsilcisi olarak gnçtrkcll'in içerisinde olan gençlerin varlığı belirleyici oldu" dedi.