BNP Paribas Cardif Emeklilik, "Müşteri Konseyi Günü" etkinliğinin üçüncüsünü Four Seasons Otel'de gerçekleştirdi. Müşteri beklenti ve isteklerini anlamak üzere düzenlenen etkinlikte bireysel emeklilik sözleşmesi sahibi katılımcıların sisteme ve şirkete olan bağlılığını etkileyen faktörler, Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) deneyimleri ve şirketin iletişim stratejileri hakkındaki fikir ve görüşleri dinlendi. BNP Paribas Cardif Pazarlama ve Acente Kanalı'ndan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, müşterilerin birey olarak farklılıklarını gözeten ve çözümlerini bu doğrultuda geliştiren yeni sigortacılık anlayışının öncülerinden olmayı hedeflediklerini belirtti. Çağlar, "Müşterilerimiz, şimdiye kadar düzenlediğimiz iki konseyden kendilerini değerli hissederek ayrıldıklarını söylediler. Bu görüşmeler bir yandan müşteri memnuniyetini yükseltirken diğer taraftan daha iyi hizmetler sunabilmemize yardımcı oluyor" şeklinde konuştu.