RAY Sigorta Genel Müdür Levent Şişmanoğlu 2014'te ana stratejilerinin istikrarlı büyüme olduğunu söyledi. Sigorta sektöründe hem dağıtım kanallarının hem de sigortalılarının en iyi hizmeti aldığı şirket olmaya devam edeceklerini belirten Şişmanoğlu, prim büyümesi olarak da sektör seviyelerinde büyümeye devam edeceklerini dile getirdi. Büyüme iştahlarını kontrol ederek faaliyetlerini sürdürdüklerini söyleyen Şişmanoğlu, 2014 'te dağıtım kanalı bazında radikal bir değişikliğin olması gerektiğini vurguladı. Şişmanoğlu sözlerine şöyle devam etti: "Sigorta ülkemizde ağırlıklı olarak acente kanalıyla satışı gerçekleşen bir üründür. Bu durum 2014'te devamlılığını sürdürecektir. 2014'te de bu oran düzeyinde acente ve broker kanalından üretim devam edecek."