Ray
Sigorta Genel Müdür Levent Şişmanoğlu 2014 yılında ana stratejilerinin istikrarlı büyüme olduğunu söyledi. Sigorta sektöründe dağıtım kanallarıyla birlikte sigortalılarının en iyi hizmeti aldığı şirket olmaya devam edeceklerini belirten Şişmanoğlu, prim üretimi açısından da sektör seviyelerinde büyümeye devam edeceklerini dile getirdi. Büyüme iştahlarını kontrol ederek faaliyetlerini sürdürdüklerini söyleyen Şişmanoğlu, "Sigorta ülkemizde ağırlıklı olarak acente kanalıyla satışı gerçekleşen bir üründür. Bu durum 2014 yılında devamlılığını sürdürecektir. Ray Sigorta özelinde ise, 2013 yılında üretimimizin çok büyük bir kısmını acente ve broker kanalından gerçekleştirdik. 2014 yılında da bu oran düzeyinde acente ve broker kanalından üretim yazmaya devam edeceğiz" dedi.