Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Nestle bayramlık çikolata pazarına Damak ile giriyor

Giriş Tarihi: 10.9.2009
Türkiye'de 100. yılını kutlayan İsviçreli çikolata markası Nestle, geçen yıl deneme amaçlı ürettiği Damak ikramlık çikolatası ile bayramlık çikolata pazarına giriyor. Nestle'nin Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek, "Damak ikramlık bayram çikolatası ile daha önce olmadığımız bir kategoriye giriş yapıyoruz. Hedefimiz pazarı büyütürken uygun maliyetle daha çok tüketiciyle buluşmak" dedi. Türkiye'de çikolata pazar payının yüzde 20'sini elinde bulunduran Nestle'nin son üç yılda toplam yatırım miktarının 250 milyon lirayı bulduğunu kaydeden Cöbek, 2009'da tüm işbirimlerinin yatırım tutarının da 75 milyon lira olduğunu söyledi. Türkiye'de çikolatanın artık lüks tüketim maddesi olmadığını kaydeden Cöbek, krizde lüks çikolata pazarının yüzde 22 küçüldüğünü ve ucuz çikolata pazarının büyümesini sürdürdüğünü vurguladı. Cöbek, pazarın yüzde 70'inin sütlü, yüzde 30'unu da bitter çikolatadan oluştuğunu söyledi.
BUGÜN NELER OLDU
İLİŞKİLİ HABERLER
ARKADAŞINA GÖNDER
Nestle bayramlık çikolata pazarına Damak ile giriyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN