Yapı marketi zinciri Tekzen, İstanbul'dan Kars'a, Muğla'dan Siirt'e kadar toplam 103 mağazaya ulaştı. 2015 hedeflerini belirleyen şirket, online alanda payını yüzde 5'e çıkarmayı hedefliyor.
10 MAĞAZA AÇARIZ
Bu yılki hedefleriyle ilgili bilgi veren Tekzen Genel Müdürü Onur Mertoğlu, 1995'ten bu yana hizmet veren şirketin doğru hedef ve stratejilerle, hem ülke ekonomisine katkı sağladığını, hem de binlerce kişiye istihdam yarattığını belirtti. Mertoğlu, "Bu sayede sektörde hızla büyüdük. 2014'te 5'i Türkiye'de 2'si Romanya'da olmak üzere 7 yeni mağaza açtık. Ciromuz 500 milyon TL'ye ulaştı. 2015'te açacağımız mağaza sayısını 10'a, ciroyu da 650 milyon TL'ye yükseltmeyi hedefliyoruz" diye konuştu. DIY (Do It Yourself) sektörünün hızla geliştiğini, ürün gamını da bu yönde artırdıklarını belirten Onur Mertoğlu, "Türkiye'de toplam 186 bin metrekarelik satış alanına sahibiz" dedi. Büyüme stratejileri doğrultusunda Romanya'da mağaza açan ilk yerli marka olan Tekzen, yurtdışı yatırımlarına 2013'te Erbil Royal Mall mağazasını ekledi. Tekzen, mayıs ayında da KKTC'de, 1001 Airport AVM'de mağaza açmayı hedefliyor.