Premium otomobil satışları 2014'te beklentilerin üzerinde artarak 78 bin 112 adete ulaştı. 2013'te bu rakam 65 bin 509 adet olarak gerçekleşmişti. Böylece lüks otomobilde tüm zamanların satış rekoru kırıldı.
Lüks otomobil pazarı tarihinin en yüksek satış rakamına, vergi avantajına sahip küçük hacimli motorlu modellerin dopingiyle ulaştı. Ayrıca, bu tür araçlara ilgi duyan müşterilerin profili de hızla değişmeye başladı. Daha önce bu sınıftaki otomobillerin yanına bile yaklaşamayan, ancak rüyalarında gören kitle, vergi avantajlı modeller sayesinde lüks oto sahibi oldu.
Türkiye lüks otomobil pazarı, Alman markaların rekabetine sahne oldu. 2014'te bu pazarının bir numarası BMW oldu. 2014 sonu itibariyle 26 bin 174 adet satış gerçekleştirdi. Mercedes-Benz'in satışları 23 bin 100 adette kaldı. Alman otomotiv markası Audi satışlarını 17 bin 809 adete çıkardı. Almanlar dışındaki tek lüks marka İsveçli Volvo ise satışlarını rekor seviyede artırarak 6 bin 60 adete yükseltti.