Sompo Japan Sigorta'da öncelik müşteri memnuniyeti

Giriş Tarihi: 21.7.2015
Sompo Japan Sigorta'nın acenteleri, şirkette müşteri memnuniyetinin ön planda tutulmasından hoşnut. Konu hakkında görüş bildiren, şirketin Bursa'daki acentelerinden Bahtiyar Özdemir, Sompo Japan Sigorta'nın hasar süreçlerinde çözüm odaklı olduğunu ifade etti. İzmir'de bir acenteliğin sahibi olan Özlen Çetinel, şirketin sunduğu ürünlerde fiyat ve içerik dengesinin müşterilerin lehine olduğunu vurguladı. Antalya'daki acentelerden Mustafa Köleoğlu, şirketin verdiği özel indirimlerin müşteriyi cezbettiğini kaydetti. Kocaeli'de bir acenteliğin sahibi olan Sema Şengel ise, Sompo Japan Sigorta'nın, geniş teminatlar sunan ürünlerinin müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda hazırlandığını belirtti.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Sompo Japan Sigorta'da öncelik müşteri memnuniyeti
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN