Lüks markaya SUV dopingi

Giriş Tarihi: 28.12.2015
Lüks markaya SUV dopingi
2014'te satışlarını en çok artıran lüks marka olan Maserati, 2015'te de aynı çizgisini koruyor. 2014'te satışlarını yüzde 107.5 artırarak 83 adede çıkaran Maserati, yılı yaklaşık 80 adetlik satışla kapatmaya hazırlanıyor. Markanın 2016 beklentisi ise yeni SUV modeli Levante ile birlikte satışlarını 3 haneli rakamlara çıkarmak. Fer Mas Oto Şirket Müdürü Sinan Saip Bel, "Bu yıl farklı ve değişken parametlere rağmen 80 araç satışı hedeflemiştik. Bu hedefe doğru ilerliyoruz. Özellikle Ghibli olmak üzere lüks sedan modellerimize güçlü bir talep var" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Lüks markaya SUV dopingi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN