Otomotivde ana strateji yerli marka

Giriş Tarihi: 3.4.2016
Otomotivde ana strateji yerli marka
Yüksek Planlama Kurulu (YPK), 2016- 2019 dönemini kapsayan Otomotiv Sektörü Strateji Belgesi ve Planı'nı kabul etti. Plan kapsamında belirlenen hedefler, "Yerli marka araç üretimi için gerekli altyapıyı oluşturmak, sektörün markalaşma kabiliyetini ve küresel rekabet gücünü artırmak, otomotiv sektörünün güçlendirilmesine yönelik hukuki ve idari düzenlemeler geliştirmek" olarak sıralandı. Vergilendirmede salınım farklılıklarının da dikkate alındığı bir yapı oluşturularak karbondioksit salınımı daha düşük olan araçların kullanımının teşvik edilmesi de hedefleniyor.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Otomotivde ana strateji yerli marka
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN