Rus medya gruplarının bir araya gelerek düzenlediği Rusya'nın İletişim Oscarı olarak anılan Gold Print Awards'ta, Narenciye Tanıtım Grubu'nun (NTG) yürüttüğü iletişim kampanyası iki dalda ödüle aday gösterildi. Global Connection Uluslararası Medya tarafından tasarlanan iletişim çalışması, bu ülkede çok büyük bütçelerle reklam kampanyaları düzenleyen Coca Cola, Apple, Heineken, Nestle ve Unilever gibi dünya devleri ile aynı kategoride ödül için yarışacak. Narenciye Tanıtım Grubu, bütün tanıtım grupları ile birlikte mart ayı içinde kapatılmıştı.
İKİ DALDA YARIŞACAK
Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı Ali Kavak, "Narenciyede en büyük pazarımız Rusya. Bu pazarı kaybetmemiz söz konusu bile olamazdı. Bu çalışmalarımızın meyvesini toplama zamanı geldi. Bu ödülü almamız mutlaka önemli ancak şart değil. Biz Ruslar'ın evlerine ve kalplerine girdik" dedi.