Dünyada sigortacılığa artık teknolojik gelişmelerin yön vermeye başladığını ifade eden Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, ülkemizde de sigorta sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin dijital gelişmeler karşısında kayıtsız kalmadığını, yeni uygulamaları özümsemeye başladıklarını söyledi. Başarılı olmak isteyen şirketlerin, hem verimliliği hem de müşteri memnuniyetini artırmak için iş süreçlerini dijitalleştirmesi gerektiğini söyleyen Koray Erdoğan, "Biz, önümüzdeki dönemde atacağımız adımlarla müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını daha da hızlı karşılamaya ve iş yapış biçimimizi sadeleştirmeye devam edeceğiz. Ray Sigorta olarak tüm bunları yaparken aynı zamanda sürekli söylediğimiz gibi her işin odağına müşteri memnuniyetini koyacağız" diye konuştu.
HIZLI DÖNÜŞÜM
Ray Sigorta sene başında başlattığı dijital dönüşüm projesine son hız devam ediyor. Proje kapsamında geçtiğimiz aylarda internet sitesini daha pratik, kullanıcı dostu bir tasarımla yenileyen Ray Sigorta, müşteri destek hizmetlerini de internet sitesi üzerinden kolayca ulaşılan bir online chat uygulaması ile vermeye başladı. Şirket aynı zamanda, sigortalıların poliçelerini inceleyebilecekleri ve Ray Sigorta ile iletişime geçebilecekleri mobil bir uygulama üzerinde çalışıyor. Uygulamanın yakın dönemde devreye girmesi bekleniyor. Başlatılan dijital dönüşüm hareketinin şirket içindeki operasyonları da kapsadığını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, "Bizi sektörün üst sıralarına taşıyacak uzun dönemli stratejimizin önemli bir parçasını şirket içindeki dijital dönüşüm programımız oluşturuyor. Bu program doğrultusunda iş mükemmelliği başlığı altında tüm iş süreçlerimizi gözden geçirdik ve daha hızlı, pratik olabilmek adına süreç optimizasyonuna başladık. Bu bağlamda hem iş ortaklarımız hem de çalışanlarımızın günlük işlerinde kolaylık sağlayacak uygulamaları sırayla devreye alıyoruz" dedi.