AXA Sigorta'nın reklam kampanyası "Dert Varsa Derman Axa" ilk dört ayında başarılı sonuçlara imza attı. Ünlü oyuncu Gürgen Öz tarafından canlandırılan Oytunç karakterinin renk kattığı kampanya için hazırlanan dört ayrı dijital film, toplamda 94 milyon kez görüntülendi. Yayınlandığı tüm sosyal medya platformlarından 22 milyona yakın izlenme oranına ulaşan kampanya süresince sosyal medyada Axa Sigorta hakkında olumlu konuşma oranı ise %66'lık önemli bir artış gösterdi. Axa Sigorta ağustos ayından bu yana seyahat sağlık sigortası ürününde günde ortalama %160 oranında bir poliçe artışı sağlarken bu oran "Kadın Girişimci Sigortası" ürününde %60 ve "Sağlığım Tamam" ürününde %24'e ulaştı. Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, "Bir farkındalık çalışması gibi de konumlandırdığımız iletişim kampanyamız hedeflerimize giden yolda çok başarılı sonuçlar getirdi" diye konuştu.