WhatsApp mavi tıklı bankacılık sloganı ile yeni bir ürün çıkaran Yapı Kredi, yapay zeka ve müşteri temsilcisi ile işlemleri yazışarak yapabilme opsiyonu sunmaya başladı. Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, yeni uygulamayla ilgili, "Türkiye'de WhatsApp onaylı kurumsal hesabımızla hizmet sunan ilk banka olduk. İhtiyaçlara göre yapay zeka tabanlı chatbot veya müşteri temsilcileriyle görüşmeleri sağlıyoruz" dedi. Yapı Kredi Mobil'in iki yılda 35 yeni fonksiyon devreye soktuğunu aktaran Doğan, "Çalışmalarımız neticesinde dijital müşteri sayısı yüzde 70, mobil bankacılık müşteri sayısı ise yüzde 207 oranında arttı. Bunun yanında, nakit dışı işlemlerde dijital kanallarımızın payı yüzde 96'ya yükseldi. 20 günde bir yeni ürün geliştiriyoruz" diye konuştu.