Vücut direnci için beslenme çok önemli

Giriş Tarihi: 11.3.2014
Acıbadem Ankara Hastanesi Beslenme ve Diyet Uzmanı Merve Güler, havaların bir ısınıp bir soğuduğu bugünlerde vücut direncini koruyabilmek için beslenmeye dikkat edilmesi gerektiğini söyledi. Güler, grip, soğuk algınlığı, bronşit gibi pek çok hastalığın da bu dönemde görüldüğünü açıkladı.

'Bol bol balık tüketilmeli'
Vücut direncini artıracak önerilerini sıralayan Güler, "Omega 3 ve omega 9 yağ asitlerinin alımına dikkat etmeliyiz. Omega 3 yönünden zengin olan balığı hafta 2-3 kez tüketin. Savunma sistemini güçlendirici özelliği olan A ve C vitamini gibi antioksidan vitaminlerden zengin havuç, brokoli, kabak, lahana, karnabahar, maydanoz gibi sebzelerin yanı sıra portakal, mandalina, elma, greyfurt gibi meyvelerin tüketimi önemli" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Vücut direnci için beslenme çok önemli
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN