Bir firmanın Bölge Müdürlüğü açılışını gerçekleştiren Vali Köşger, 'Adana'mıza hayırlı uğurlu olsun' dedi. Seyhan ilçesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı üzerindeki bölge müdürlüğü, Köşger'in Adana'da gerçekleştirdiği ilk açılış oldu.