ALMANYA’NIN Schleswig Holstein Eyaleti’ne bağlı Elmshorn kentinde Alman Türk Kültür Derneği’ni kundaklayan 41 yaşındaki Alman, 3 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırıldı. İtzehoe Eyalet Mahkemesi’nde görülen davada, savcı kundakçı hakkında altı yıl hapis cezası istemişti. Geçen yıl Haziran ayının sonunda benzinle dernek lokalini yakan kişi mahkeme tarafından suçlu bulundu. Mahkemede dernek yetkilileri ile Alman arasında gürültü nedeniyle tartışamalar çıktığı gündeme geldi.\n\n \n\n
ELMSHORN