ALMANYA kış aylarının en soğuk günlerini yaşamaya başladı. Meteoroloji Dairesi, Sibirya üzerinden Almanya’ya kadar ulaşan soğuk hava dalgasının ülkeye, son 26 yılın en soğuk günlerini yaşattığını belirtti ve sıcaklığın hafta sonuna kadar eksi 20 dereceye kadar düşeceğini açıkladı. Aşırı soğuklar nedeniyle 55 yaşındaki bir kadın donarak yaşamını yitirdi.\n\n
DEMİRYOLLARI ÖNLEM ALDI\n\nÖTE yandan ülkede ulaşımın büyük bölümü demiryollarıyla sağlanırken, geçen yıl makasların donması nedeniyle seferler iptal edilmişti. Bu yıl büyük eleştiri alan ve yaşanan tecrübeleri göz önünde bulunduran Alman Demiryolları yetkilileri, tren yollarındaki 700 kadar makasın donmayı önlemek için ısıtıcılarla donatıldığını duyurdu.\n\n \n\n
FRANKFURT