ALMANYA’NIN en büyük camisi olarak tasarlanan Köln DİTİB Merkez Camisi inşaatı durmayacak. Toplanan Cami Danışma Kurulu, mimar Paul Böhm ile DİTİB arasındaki sorunlara rağmen caminin planlandığı tarihte tamamlanmasından hareket ediyor. Ancak sızan haberler arasında, taraflar arasında buna rağmen bir dava açılması ihtimalinin bulunduğu öğrenildi. Caminin inşa edildiği Ehrenfeld ilçesinin Belediye Başkanı Josef Wirges, “Tüm katılımcılar, caminin zamanında bitmemesinin herkes için büyük bir imaj kaybı olacağının farkında. Bana göre inşaatın durma olasılığı ortadan kalktı” diye konuştu. Wirges, Ali Dere başkanlığındaki yeni DİTİB yönetiminin “çok kooperatif” olduğunu kaydetti.\n\n \n\n
KÖLN