MÜNİH’TE bu yıl 48’incisi düzenlenecek olan Güvenlik Konferansı bugün başlıyor. Konferans için Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu da Almanya’ya geliyor. 80 ülkeden heyet, 40 bakan, 10 devlet başkanı veya başbakan ile Avrupa Birliği’nden 4 komiser ve 200 civarında gözlemcinin katılacağı konferansın son gününde Davutoğlu’nun “Yeni bir Ortadoğu inşası” konulu panelde konuşma yapması öngörülüyor. Konferansta, değişen dünyada askeri faktörlerin yerini enerji kaynakları ve dağılımının alması, çevre ve iklimin korunması, finans krizinin uluslararası güvenliğe etkisi gibi konular ele alınacak.\n\n \n\n
MÜNİH