ALMANYA’NIN Ludwigshafen kentinin Kültür, Göç ve Uyumdan Sorumlu Belediye Başkanı Wolfgang van Vliet, göçmenlerin Alman toplumuna, kültürüne ve ekonomisine değer kattığını söyleyerek, onlara hak ettiği değerin verilmesi gerektiğini ifade etti. Ludwigshafen Göç ve Uyum Meclisi Başkanı Hayat Erten tarafından düzenlenen yeni yıl resepsiyonunda konuşan başkan Vliet, “Özellikle Türklerin yoğun olduğu Rhein- Neckar metropol bölgesinde yaşayan göçmenlerin Almanya’yı terk etmesi durumunda nelerle karşılaşabileceğimizi hiç düşündünüz mü? Almanya’nın ekonomisine, kültürüne önemli katkılar sağlayan göçmenler artık Almanya’nın bir parçası. Onlara hak ettikleri değeri vermeliyiz” dedi.\n\n
EN BÜYÜK DÜŞMAN\n\nSon yıllarda artan ırkçı terörün hiç kimseye yarar sağlamayacağını da dile getiren van Wolfgang van Vliet, yabancı kökenlilerin toplumun sosyal seviyesi düşük insanları olarak görme yanlışından vazgeçilmesi gerektiğini sözlerine ekledi. Erten ise, “Irkçılık, toplumların en büyük düşmanı olarak halen devam ediyor. Irkçılığa karşı hep birlikte mücadele vermeli ve ayrımcılığın her türlüsüne asla müsaade etmemeliyiz” diye konuştu. Resepsiyona Ludwigshafen Büyükşehir Belediye Başkanı Eva Lohse de katıldı.\n\n \n\n
Mustafa BORAK / LUDWIGSHAFEN