GENEL başkanı olduğu Alman Yeşiller Partisi’nin Katalon Yeşiller ile toplantısı için İspanya’da bulunan Cem Özdemir’in, aynı zamanda bir de maça gitmesi sorun yapıldı. Özdemir’in, parti görüşmesinden sonra Barcelona- Real Madrid maçını izlemesi Alman basınında “Organizatör Schmidt sayesinde uygun şartlarda maç izledi” şeklinde suçlamalara yol açtı. Ancak Özdemir’in, biletlerin parasını ödediği öğrenildi. Özdemir, “Eğer biletler için ödenen para, bana çıkartılan faturadan daha yüksek ise, tabii ki aradaki farkı ödeyeceğim” dedi.\n\n
DİKKAT ÇEKEN TESADÜF\n\nORGANİZATÖR Manfred Schmidt, Cumhurbaşkanı Christian Wulff ile ilgili iddiaların araştırılması sırasında gündeme gelmiş ve Aşağı Saksonya Eyaleti’nden aldığı işler dikkat çekmişti. Özdemir ile birlikte aynı anda SPD’li Rheinland Pfalz Eyalet Başbakanı Kurt Beck hakkında da iddialar gündeme getirilmesi dikkat çekti. Wulff ile ilgili haberler sadece hükümetteki CDU’nun oylarını etkilerken, şimdi Wulff’un çevresindeki Schmidt’in SPD ve Yeşiller ile de bağlantısı olduğu gündeme getirildi.\n\n \n\n
FRANKFURT