ALMANYA’NIN Bavyera Eyaleti’ndeki Oberstdorf kasabasında dün gece ısı eksi 32 derece olarak ölçüldü. Son yılların en soğuk kışını yaşayan Almanya’da Sibirya Soğukları’nın en az bir hafta daha devam edeceği belirtildi. Evsizlerin dışarıda donmaması için belediyeler ve sosyal yardım kurumları giyecek, yiyecek ve sıcak içeçek hizmeti sunuyor. Büyük şehirlerin tren garlarında evsizler için sıcak odalar oluşturuldu.\n\nFoto Galeri :
Avrupa Dundu!\n\n \n\n
BERLİN