ALMANYA’DA aşırı kilolu olduğu için midesini ameliyatla küçültenlerden depresyona girip intihar edenlerin sayısının giderek arttığı belirtildi. Hamburg Üniversite Obezite Merkezi Başkanı Jens Aberle, ameliyat sonrası kişilerin midesinin küçüldüğünü, daha az yemek yemeleri gerektiğini, buna hazırlıklı olmayanların büyük problemler yaşadığını kaydetti.\n\n
DEPRESYONA GİRİYORLAR\n\nHAMBURG Üniversitesi Obezite Merkezi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, şişmanlıktan kurtulmak için midesini küçültenlerin, aynı kilodaki kişilere göre intihar oranının yüzde 10 daha fazla olduğu belirtildi. Bu duruma, şişmanların ameliyat öncesi ve sonrasında oluşan duruma psikolojik olarak hazır olmamaları ve depresyona girmeleri gösteriliyor.\n\n \n\n
HAMBURG