HOLLANDA’DA temaslarda bulunan Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, 10 bin euroya yükseltilen dövizle askerlik bedelinin düşürülmesi talebinde bulunacağını dile getirdi. Bakan Bozdağ, ücretin fazla olduğuna ilişkin talep ve şikayetler bulunduğunu kaydetti ve “Hükümetten bu bedelin düşürülmesini isteyeceğim. Bunu da sizin yanınızda olarak yapacağım, takipcisi olacağım” dedi.\n\n
TRT’DEN EĞİTİMİ KONUŞACAK\n\nROTTERDAM’DA vatandaşlarla buluşan Bakan, bir vatandaşın TRT’den şikayetçi olması üzerine Avrupa’da yaşayan Türk çocuklarının eğitimi konusunda TRT Genel Müdürü ile görüşeceğini belirtti. Bozdağ, “TRT’nin çocuk ve eğitim kanalları var. Sizin çocuklarınız için neler yapabiliriz konusunu da TRT ile ele alacağım” şeklinde konuştu.\n\n
“YÜK OLMADIK KATKI YAPTIK”\n\nGÖÇÜN 50. yılında hala uyumu konuşmanın ne kadar sağlıklı olduğunun tartışılması gerektiğini belirten Bakan Bozdağ, “50 yıl önce kimse entegrasyonu konuşmuyordu. Sadece sağlık taraması yapılıyor, yapılacak işi yapıp yapamayacağına bakılıyordu. Türkler pek çok başarının altına imza attılar. Yük olmadık katkı yaptık. Artık eşit katılım nasıl olabiliri konuşmak gerek” dedi.\n\n \n\n
Yalçın ÇAKIR / ROTTERDAM