SOL Parti Federal Milletvekili Sevim Dağdelen (solda), Sosyal Demokrat Parti (SPD) Federal Milletvekili Aydan Özoğuz (sağda) ve Yeşiller Partisi Federal Milletvekili Memet Kılıç, 13 ve 18 Şubat tarihlerinde Dresden’de yapılacak Nazilerin yürüyüşlerini durdurma amacıyla yapılacak yürüyüşler hakkında ortak açıklamada bulundu. Milletvekilleri, “Neo-Nazilere Dresden’de adım atacak yer bırakmamak büyük bir önem taşıyor. Bu nedenle yediden yetmişe, beraberce ve barış içinde Nazilere karşı duran herkesi destekliyoruz.” dedi.\n\n \n\n
BERLİN