Kadıköy'de Fenerbahçe'nin 2-0 üstünlüğü ile sona eren derbi maç, sosyal medyada da gününkonusu oldu. İşte derbi twitleri…\n\n
Tuncay Şanlı: Tebrikler Fenerbahce'm...Hedefimize yaklastiran bir adim daha...\n\n
Samet Güzel: Futbolcularimiza, emegi gecen herkese, buyuk Fenerbahce taraftarina tesekkurler. Sow kardesimize de hosgeldin ! Tebrikler Fenerbahcem!\n\n
Sergen Yalçın: Fenerbahce kazandi ama kötü oynadi. Sow daha hareketli olmasi lazim. Gördünüz mü oyunda Sow'u?\n\n
Hatice: Aliriz Bu Maci :)) Gecmis Olsun BJK..\n\n
Seren Serengil: Şimdi Beşiktaş’a kaç para verdik onları yenmek için bugün veya onlar kaç para aldılar? O şikesiz de pertsiniz şikeyle de O her koşulda alıyoruz.\n\n
Alişan: Allah razı olsun kaptandan yukarıda skoru söyledi...bir daha derbi maçlar olduğunda uçmammmmm:)\n\n
Nez: İşte budur canım Fenerim.\n\n
Serkan Balbal: Bu kadar eksikle 2-0 olana kadar ecel terleri döktürdük Fener'e. Olduğu kadar, olmadığı kader Kartalım. Her zaman tek aşk, Beşiktaşk.\n\n
Berna Arıcı: İşte size kapak olsun 2-0. Mutluluktan ağlayacağım şimdi.\n\n
Ece Erken: Yazık iyiydik ama yaşananlar her iki takımın taraftarına da yakışmadı.\n\n
Semiha Yankı: Neymiş efendim, demek ki yabancı teknik adama ihtiyacımız yokmuş. İşte benim aslan gibi Türk teknik direktörlerim.\n\n
Birol Güven: Beşiktaşlı futbolcu kardeşlerimizin mücadelesiyle gurur duyuyoruz.\n\n
Hande Yener: Fenerbahçemiz kazandı. İmza: Demirören!\n\n
Cem Özer: Besiktaş oynadı, Fener çaldı. Tamkadro çıkabilseydik Fener'in işi zordu.\n\n
Abdullah Oğuz: Bir Fenerbahçe klasiği.\n\n
Hakan Yılmaz: Muhteşem oynamasa da F.Bahçemizi tebrik ediyorum.\n\n
Burak Özçivit: Sow Sow Sow\n\nYıldırım Demirören Fenerbahçe maçından sonra açıklamadabulundu. 'Fenerbahçemiz kazandı tebrik ediyoruz..':)\n\nGayri resmi Süper Kupa finali'ni de kazanmış olduk bu sayede bence.\n\nYarın dolabın karşısında ne giysem diye düşünmeyin Fenerbahçeliler. Zira Fenerbahçe 2-0 Beşiktaş skorundan sonra formalar çıksın.\n\n35 maçtır sahamızda yenilmiyorsak bir sebebi var. Bilmeyenlere burası KADIKÖY burada sadece hak eden sevinir.\n\nAfrika Kupası Fenerbahçe'ye çalışıyor... Nijerya elemeleri geçemedi, Yobo attı; Senegal erken elendi, Sow attı.\n\nYıldırım Demirören'i yeni takımının başında başkan olarak çıktığı ilk derbide aldığı galibiyetten dolayı kutluyorum...\n\nBizim için artık derbi diye birşey yok, boşuna heyecanlanmayın hep yeniyoruz zaten\n\nDerbi o kadar kötü ve kalitesizdi ki, ligin havasından olsa gerek hiçbir Beşiktaşlı arkadaşımı kızdırmak içimden gelmiyor.\n\nBeşiktas seyircisi sınıfta kalmıştır, ama Beşiktaşlı futbolcular eksikliklere rağmen tam beklediğim gibi derbiyi derbi yaptılar.\n\n