ALMANYA’NIN Kuzey Ren Vestfalya Eyaleti (NRW), 10 Şubat Cuma günü, eyalet çapında 24 saat radar kontrolü yapacak. Polis ekipleri, öncelikle aşırı hız yapılan noktalarda ve çok kaza olan yerlerde sivil ve resmi radar araçlarıyla hız ölçümü yapacak. 24 saatlik radar maratonu, eyalette aşırı hıza karşı yürütülen, “Kendini frenle, hayat kurtar” kampanyasının bir parçasını oluşturuyor. Ölümlü kazaların hafta sonları ve aşırı hız nedeniyle meydana geldiğini hatırlatan NRW İçişleri Bakanı Ralf Jaeger, “Trafik kazalarında aşırı hızın bir numaralı ölüm sebebi olduğunu, bütün sürücülerin kafalarına sokmamız gerekiyor” dedi. Çoğu belediyenin kampanyaya katılmasını çok olumlu bulduğunu belirten Jaeger, yolları sürekli güvenli hale getirmek için bakanlık ve belediyelerin güç birliği yapması gerektiğini vurguladı.\n\n \n\n
DÜSSELDORF