TRAFİK cezalarında uygulanan puan sistemi Almanya’da değiştirilecek. Ulaştırma Bakanı Peter Ramsauer, bugüne kadar olduğu gibi 18 değil, sadece 8 ceza puanı alanın ehliyetinin elinden alınacağını, buna karşılık trafik cezalarında daha düşük ceza puanı verileceğini söyledi. Ramsauer, bugüne kadar aşırı hıza verilen 3 puanlık cezanın 1 puana indirileceğini, kırmızı ışıkta geçenlere verilen 3 ila 7 puanlık cezanın da 3 puanla sınırlandırılacağını kaydetti. Yeni uygulama kapsamında 1 puanlık cezalar 2 yılda, 2 puanlık cezalar da 3 yılda silinecek. Yeni uygulamanın 2013’te yürürlüğe girmesi bekleniyor.\n\n \n\n
FLENSBURG