ALMANYA’NIN Kuzey Ren Vestfalya Eyaleti’ndeki yollarda 24 saat aralıksız yapılan radarlı hız kontrolünde ürküten bir tablonun ortaya çıktığı belirtildi. Köln ve çevresindeki kontrolleri değerlendiren polis şefi Helmut Simon, Cuma günü saat 06:00’da başlayıp, Cumartesi günü saat 06:00’da sona eren radar kontrollerinde 450 sürücünün hız sınırını aştığını kaydetti. Bunlar arasında bazılarının 100 km sınırındaki yerde 160 km/s hızla gittiğini belirten polis şefi, aşırı hızla gidenlerin sayısındaki fazlalık ve yaptıkları hızların ürkütücü boyutlarda olduğunu kaydetti. Köln ve çevresinde normal kontrollerde de günde 300 aracın hız nedeniyle radara yakalandığı kaydedildi.\n\n \n\n
KÖLN