ALMANYA’NIN Duisburg kentinde 3500 çocuğa yataklı, 17 bin çocuğa da ayakta tedavi hizmeti sunan Wedau Çocuk Kliniği, en elverişli klinik ödülü aldı. Kliniğin başhekimi, Prof. Dr. Thorsten Rosenbaum, bu başarıda klinikte görev yapan Türk doktor, hemşire ve hastabakıcıların büyük katkısı olduğunu dile getirdi. Bir ebeveynin hastalanan çocuğu için en iyi kliniği aradığını kaydeden Rosenbaum, “Bizim bunu sağlamış olmamız gurur verici” şeklinde konuştu.\n\n
‘YÜZDE 15’İ TÜRK’\n\nKLİNİK doktorlarından Ayşegül Timan, “Klinikte hastalarımızı el üstünde tutuyor ve en iyi sağlık hizmetini vermeye çalışıyoruz. Bunun yanı sıra Almancası zayıf olan Türk hastalara tercümanlık da yapıyoruz. Ödülü almamıza en büyük etkenlerden biri çok uyumlu çalışıyor olmamız. Hastanemiz personelinin yüzde 15’i Türk kökenlilerden oluşuyor” dedi. 22 yıllık hemşire Birgül Zeycan Öztürk ise “Hastalarımız gözbebeğimiz” diye konuştu.\n\n \n\n
Ali YAKAR / DUİSBURG