ALMANYA’NIN Dresden kentinde geleneksel olarak 13 Şubat’ta düzenlenen “2. Dünya Savaşı Kurbanları’nı Anma Günü”nde, Neo-Naziler ile Nazi karşıtları yine karşı karşıya geldi. 2. Dünya Savaşı’nda müttefik güçlerin düzenlediği hava saldırısında binlerce insanın ölmesi nedeniyle her yıl yapılan anma gününde bu yıl da Neo-Naziler’in yürümesi, karşıtların da gösteri düzenlemesine yol açtı. Polisin büyük güvenlik önlemleri aldığı gösteride vatandaşlar ellerinde, “Kurban efsanelerine son” gibi yazıların yer aldığı pankartlarla Neo-Nazileri protesto etti.\n\n \n\n
DRESDEN