BERLİN’DE çeşitli temaslarda bulunan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Berlin Başbakanı Klaus Wowereit ile görüştü. Sarıgül, “Wowereit ile şehirlerin gelişmesi, değişmesi, tarihi ve kültürel dokularının korunması konularını ele aldık. Berlin Kudamm’ın, Şişli’nin Nişantaşı’na ne kadar benzediğini görüştük. Konuşmada siyasi konuları da ele aldık” dedi. Sarıgül, her yıl geleneksel olarak Şişli Belediyesi’nin Prof. Dr. Erdal İnönü Barış Ödülü vereceğini hatırlattı ve mayıs ayında verilecek ödüle Wowereit’ı da aday gösterdiklerini açıkladı.\n\n \n\n
Mesut HASTÜRK / BERLİN