ALMANYA ve Avusturya’daki Neo-Nazilerin, ortak mekan arayışında oldukları belirtildi. Almanya’nın Passau kenti yakınlarındaki bir restoranı buluşma noktası olarak kullanmak isteyen Neo-Nazilerin kısa süre önce Frei Raeume (Özgür Alanlar) adlı bir dernek kurdukları kaydedildi. Derneği genişletmek için yapılan toplantıya Münih’teki sinagogun açılışına bombalı saldırı hazırladığı için 7 yıl hapis cezası alan Martin Wiese’in de katıldığı açıklandı. Kasaba halkı ise Neo-Nazilere karşı bir yürüyüş yaptı.\n\n \n\n
MÜNİH