TÜRK işadamları bir araya gelerek Stuttgart kenti yakınlarındaki Untertürkheim kasabasının tren istasyonunu satın aldı. İşadamları Mustafa Tintaş, Mehmet Genç, Mustafa Demir ve İbrahim Yurdakul, altı aylık sürecin ardından binayı satın aldıklarını belirtti ve önümüzdeki günlerde binayı restore etme çalışmasına başlayacaklarını belirtti. İstasyonun içerisinde 10 işletme bulunduğunu belirten işadamları, “Binada iki doktor muayenehanesi, üç gastronomi işletmesi, iki büronun yanı sıra iki oyun salonu bulunuyor. Binaya çok sayıda alıcı çıktı. Türklerin yoğun olarak yaşadıkları bölgede Untertürkheim Tren İstasyonu’nu Türkler’in alması büyük ilgi uyandırdı. Mustafa Tintaş, Mehmet Genç ve Mustafa Demir’in binada kiracı olmasının avantajını kullandık” dedi.\n\n
“BİRLİK OLMAK GEREK”\n\nBöyle büyük bir projeyi tek kişinin finanse etmesinin zor olduğunu dile getiren işadamları, “Bir araya gelmemiz işi kolaylaştırdı. Türk kökenli yatırımcılara bir olup büyük projelere imza atmalarını öneriyoruz” şeklinde konuştu. Yatırımın Türk gençlerine yeni istihdam imkanı vereceğini belirten Mehmet Genç, “Yatırımı yapan işadamları olarak herkesin kendi işletmeleri var. Bu yeni yatırımla güç birliği, yaparak bir araya geldik. Böyle projeler istihdam olanağı yarattığı için ayrıca önemli” diye konuştu.\n\n \n\n
Mustafa BORAK / STUTTGART