ÇOÇUK Doktoru Mustafa Er, öğrencilerin derste aldıkları kötü notun sebebinin göz bozukluğundan kaynaklanabileceğini dile getirdi. Wiesbaden kenti doktorlarından Er, “Çocuklar öğrenme kabiliyetinde bir eksiklik olmamasına rağmen, tahtayı iyi göremediği için derslerinden geri kalabiliyor. Çocuklar görme bozukluğu yaşadıklarını fark edemeyebiliyorlar. Bu da kötü notu beraberinde getirebiliyor” dedi.\n\nVELİLERİ bu konuda hassas olmaya davet eden Er, “Çocuklarınızdaki değişiklikleri iyi takip edin. Çocuğunuz eğer okurken satır atlıyorsa, cümleleri eliyle takip ediyorsa, bir gözünü daha öne alarak kitaba bakıyor, televizyonu yakından seyrediyorsa gözlerinde sıkıntı var demektir. Gözlerin sulanması, sakar davranışlar da göz bozukluğunun işaretidir. Bu durumda çocuğunuzu doktora götürün” uyarısında bulundu.\n\n
Kadir İNCE / WİESBADEN