TÜRK-Alman Derneği ile Köln Polis Teşkilatı, dün Türk gençlerinin polislik mesleği hakkında bilgi sahibi olması için bilgilendirme toplantısı düzenledi. Toplantıda konuşan Köln Emniyet Genel Müdürü Wolfgang Albers, “Köln’de en çok göçmen kökenli Türkler yaşıyor. Bu nedenle sizlere ihtiyaç var. Polislik mesleği güzel ve iddialı bir meslek. Bu mesleğe başlayanlar üniversite eğimi alacaklar. Çocuklarınızla konuşun ve çevrenizdeki insanlara bu meslek hakkında bilgi verin” çağrısında bulundu. Başkomiser Emine Tayfur ise, “Herkes bilmeli ki polis hepimiz için var. NRW her yıl bin 400 polis alıyor” dedi. Köln Emniyet Müdürlüğü’nde yapılan toplantıya Türkiye’nin Köln Başkonsolosu Mustafa Kemal Basa, Türk-Alman Derneği Başkanı Tayfun Keltek ve çok sayıda Türk veli çocuklarıyla birlikte katıldı.\n\n \n\n
İbrahim TAŞ/ KÖLN