BULGARİSTAN İçişleri Bakanlığı, sürdürdüğü “temiz eller” operasyonu kapsamında sürücülerden rüşvet aldıkları belirlenen 20 trafik polisinin görevine son verileceğini açıkladı. Kurallara uymayan sürücü gibi davranan sivil memurların, 20 trafik polisini rüşvet alırken belgelediği ifade edildi. İçişleri Bakanı Tzvetan Tzvetanov, polislerin topladıkları rüşvet ve haraç paralarını kullandıkları copların iç boşluğunda sakladıklarını belirtti ve trafikte rüşvet olaylarının ortadan kaldırılabilmesi için kara yollarında video kamera sayısının arttırılacağını bildirdi.\n\n \n\n
SOFYA