ALMANYA’DA 2010 senesinde 1712 kişinin hastanelerde doktor hatasından dolayı yaşamını yitirdiği, bu rakamın 2009 senesine göre yüzde 35 bir artışı ifade ettiği kaydedildi. Alman Yeşiller Partisi’nin konuyla ilgili verdiği soru önergesini yanıtlayan Federal Sağlık Bakanlığı, 2010 yılındaki rakamları açıkladı. Ölümcül olaylarda doktorların birebir büyük hatalar yaptıkları belirlenirken, hastanelerdeki hijyen koşullarının kötülüğü nedeniyle yaşamını yitirenler de var. Başarısız organ nakilleri de ölümlerin başka bir nedeni oluyor. Almanya’da hastane koşullarından şikayetçi olan hastaların sayısı son zamanlarda arttı.\n\n \n\n
BERLİN