BERLİN Eyaleti Çalışma, Uyum ve Kadın Bakanı Dilek Kolat, kimliği belirsiz bir kişi tarafından tehdit mektubu gönderilen Şehitlik Camisi Derneği ile dayanışma göstermek amacıyla bugün cuma namazı sırasında camiyi ziyaret edecek. Bakana ziyaretinde müsteşarları da eşlik edecek. Ziyaret öncesi açıklamada bulunan Kolat, “Her yazıyı ciddiye almak durumundayız. Norveç’de yaşananlar ve Zwickau hücresi karışık popülist fikirlerin ve kışkırtıcı yazıların ne kadar çabuk kanlı olaylara dönüştüğünü göstermiştir” dedi.\n\n \n\n
BERLİN