Almanya’nın Bonn kenti yakınlarındaki Bad Godesberg’de, Alman Gençlik Dairesi (Jugendamt) tarafından annelerinden alınan 15 yaşındaki ikizler Sima ile Sinan iki haftadır kayıp. Çocuklarının haksız yere elinden alındığına inanan ve bir an önce bulunmasını isteyen anne Sevgül Erdal’ın da aralarında bulunduğu bir grup dün protesto yürüyüşü yaptı. Sevgül Erdal, “Dersleri düzelsin diye okul yönetiminden destek istemiştim. Onlar da gençlik dairesine yönlendirdiler. Daire beni çocuklarımdan kopardı” diye konuştu.\n\n
İKİZLER YURTTAN KAÇTI\n\nBad Godersberg tren garından başlayıp, belediye binası önüne kadar devam eden protesto yürüyüşünde bir açıklama yapan, gözü yaşı anne Sevgül Erdal, “Çocuklarımı Fransa veya Portekiz’e göndermek istemişler. İkizlerim bunu duyunca yurttan kaçmışlar. İki haftadır kendilerinden haber alamıyorum. Can güvenliklerinden endişe ediyorum” dedi. Sevgül Erdal’a destek veren Neuss Umut Yıldızı Derneği Başkanı Kamil Altay da, daha önce çocuklarla konuştuğunu ve çocukların annesinin yanına dönmek istediklerini kaydetti.