ALMANYA’DA geleneksel olarak kutlanan 5. Mevsim Karnavalı şenliklerinde çok sayıda gencin alkol komasına girmesi, yaralanma ve cinsel tacizler olaylarının yaşanması nedeniyle alkol tüketimini minimuma indirmek için sıkı denetim uygulandı. Konuya ilişkin SABAH’a konuşan Wiesbaden Emniyet Müdürü Robert Schaefer, “Karnavalda 12-15 yaşlarındaki çocuklar alkol komasına girdikleri için hastaneye kaldırılıyor. ‘Alkole dur’ kampanyası adı altında denetimlerimizi artırdık. Alkol tüketimini en aza indirmek için oluşturduğumuz ekipler, yaşı küçük olan çocuklar için yasal işlem yaptı” dedi.\n\n \n\n
Kadir İNCE / WİESBADEN